Alla inlägg under mars 2010

Av ollesmamma - 26 mars 2010 20:36

Förra veckan var vi en långhelg i Säfsen. Vi? Det var "morfar", Magdalena, Stefan, Olle och jag. Vi boode i en mysig fjällstuga. Det var superroligt att åka skidor med Olle. Utan att skryta för mycket över min son så var han SÅ duktig! På fredagen åkte han en röd pist! Han gillade dock bäst att åka på gupp i skogen och letade verkligen efter ställen att åka in.  


De uppbyggda guppen och trixen i backen var också roliga!


  


  


  


  




   Olle undrarde varför morfar åkte skidor med en handduk runt halsen! ;-D


"Morfar" fyller för övrigt år idag.  GRATTIS!!
























Av ollesmamma - 14 mars 2010 18:18

Igår var Mette, Mattias, Jonathan och Jakob på besök. Vi hade en mysig lördag med fika, lek, lek, mat, fika, lek, promenad, Kaknästornet, fika, lördagsgodis, lek, lek, bad, lek, lek, mat, bok, sova.......


Olle och Jonathan hade otroligt roligt ihop.


  

  

  


Av ollesmamma - 14 mars 2010 18:11

... sa min kollega i torsdags när jag fyllde år. Stefan och Olle väckte mig med frukost på sängen (ja, den obligatoriska "geggan" var med och var mycket god!), sång och paket.


  

Olle menade att "om du får öppna ett paket när jag fyller år kan jag ju öppna dina paket idag!" så det blev inte så mycket paketöppning för min del.


På kvällen åt vi god middag med champagne som inledning och tårta som efterrätt. Stefan hade gjort egen tårta med hemmabakade tårtbottnar. Jag var IMPONERAD!!!


  


Tack alla för vykort, presenter, sms och telefonsamtal. Jag kände mig väldigt uppvaktad!








Presentation

OLLES MAMMA

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards