Alla inlägg under juni 2010

Av ollesmamma - 16 juni 2010 20:53

I helgen firade vi Ann-Britt 60 årsdag (å Liffe som fyllde 58 men som givetvis kom lite i skymundan....). Hon hade bjudit alla till Kolmården. Vi hade en mysig helg med god mat och dryck, massor av djur, delfinshow, champagne, ännu mera god mat, ännu mera djur och sist men inte minst safaritur.


Olle sa när vi skulle åke hem: Kan vi inte stanna en dag till?


  

Ludvig, Olle och Linn hade roligt ihop från första sekunden.....


  

Stefan, Olle och Liffe


  

Smått kaotisk pannkakslunch!


  Magnus, Ludvig, Stefan, Olle, Anna och Linn åkte bergbanan.

  

Olle och Ludvig


  

Även om djuren var roliga att titta på så tror jag barnen tyckte Bamseparken var snäppet roligare....


  

60 + 58 år!


  

Barnen hade roligt ihop. De hittade även blå biljardkrita.... (eller som Olle först sa: Mamma, vi ska spela miljard!)


  

Hela klanen Bengtsson samlad! På söndagen hade vo härligt väder med sol och blå himmel. Här sitter alla och väntar på rovfågel showen.....



  

.... som Liffe blev delaktig i!


Ja, här kommer en djurbild också!

  


Kan klart rekommendera ALLA att åka till Kolmården!!!





























  

Av ollesmamma - 9 juni 2010 19:00

I måndags var dagis stängt. Malin och jag tog med barnen ner till Galärparken där vi tittade på teater; Så gör prinsessor (vi såg den två gånger) och var inne på Junibacken och lekte och kollade på Pippi teater. Vi hade en mysig dag!


      

Av ollesmamma - 8 juni 2010 22:00

I helgen åkte Stefan och jag på golfhelg i Norrköping. Vi körde neråt på lördagen och började med att spela på Norrköpings GK. En fantastisk dag med sol från en blå hinmmel, fin bana och trevlig personal. Det var bara ett fel, och det var ett STORT fel - min golf. Jag spelade riktigt dåligt. Således vann Stefan matchen. Nu stod det 2-1 i matcher till min fördel.


På söndagen spelade vi Bråvikens GK. Ungefär lika fint väder, lika fin bana och även här trevlig personal. Idag stämmde dock allt gällande min golf. Jag spelade riktigt bra och trots en trippelboggey på sista hålet kom jag in på 37 poäng! Nytt hcp 9.4 Vem som vann matchen? Jag! Nu står det 3-1 i matcher.


    

Av ollesmamma - 7 juni 2010 21:30

För några helger sedan hade Ingrid & Paulina barnkalas ihop. Korvgrillning, tårta, lek på lekplatsen, fiskedamm......


Olle hade själv fått välja kläder. Som vanligt tog han sina finaste......


    

Presentation

OLLES MAMMA

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards