Alla inlägg under juli 2013

Av ollesmamma - 28 juli 2013 23:20

Tisdagen den 16 juli 04:05 till tonerna av Young and beautiful med Lana del Ray (inte för att jag uppfattade det) kom äntligen bebisen ut. Jag ska inte dra hela förloppet här men efter 3 besök på förlossningen och blivit hemskickade sa jag vid 4:E besöket: - Nu stannar jag här till bebisen är ute! Jag åker inte hem fler gånger. Kan bara konstatera att mina barn hellre stannar i magen än kommer ut! :-)

Nu är lille Kalle snart 2 veckor och vi njuter av att vara föräldrar och Olle är världens bästa och stoltaste storebror!






Av ollesmamma - 11 juli 2013 13:53

Imorse fick vi inget sällskap. Olle sov.... Men det var sommarens absolut finaste bad. Vattnet var kristallklart och solen sken.

Av ollesmamma - 11 juli 2013 13:50

Visst är det härligt med sommar och semester? Ja, jag har faktiskt semester nu. Inte förrän i augusti är jag mammaledig. Eftersom vi inte har en aning om när bebisen kommer har vi inget planerat utan tar dagen som den kommer. Underbart! Igår på eftermiddagen när ändå solen gått i moln åkte mamma och jag till Halmstad Arena med Olle, Astrid och grannen E. Där är en stor utställning om dinosaurier. Vi tyckte alla den var rolig och intressant. Tips till alla som befinner sig i eller i närheten av Halmstad.

Av ollesmamma - 10 juli 2013 23:01

I morse fick mamma och jag sällskap till morgondoppet. Olle och grannbarnen E & J följde med.

Av ollesmamma - 10 juli 2013 22:49

Äntligen!! Efter 2 veckor i Spanien är Olle äntligen hemma. I måndags kom han. Som jag saknat honom. Dagen innan han kom hem fixade Stefan fotbollsplanen. Den blev som vanligt superfin!! Sedan dess har planen nötts av många. Det är nog dax att bättra på linjerna redan. :-)

Av ollesmamma - 5 juli 2013 23:56

Det är inte alla dagar som solen skiner när det är dax för morgondoppet. Men, det är nästan lika härligt ändå.

Av ollesmamma - 5 juli 2013 23:53

Denna veckan har det blivit tre 9-håls rundor på Södra. Igår blev det till och med en damtävling. Det blev en del snack om min mage på middagen efter. De kunde inte riktigt fatta att jag spelat tävling 1 vecka innan beräknat. Men, jag mår ju fint, har inte ont, en relativt liten mage och lite rastlös av mig.

Av ollesmamma - 4 juli 2013 09:57

Tiden går fort när man har roligt! Tänk att lilla Agnes redan är 1 år.

Presentation

OLLES MAMMA

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards