Alla inlägg under februari 2013

Av ollesmamma - 28 februari 2013 15:56

För några veckor sedan när det var Alla hjärtansdag kändes det som om Facebook, Instagram och bloggar översvämmades av bilder på blombuketter som alla fått av sina nära och kära - men inte jag. Inte för att jag inte fick något utan för att jag helt enkelt inte gjorde det. Så här kommer bild på blommor från Stefan och kort från Olle.

Av ollesmamma - 26 februari 2013 08:29

Efter nästan en vecka i Österrike kommer Olle hem idag. Längtar! Tur att jag fått lite bilder.

6:e

Av ollesmamma - 25 februari 2013 17:32

Så var den sjätte tanden tappad. Det är inte helt enkelt att se vilken det är få det saknas en del tänder, men det är i gluggen där nere som tanden satt....

Av ollesmamma - 22 februari 2013 08:04

För några veckor sedan var Olle och Stefan på Friendsarena och tittade när Zlatan mötte Messi. Som Olle hade väntat på denna dagen. Julklappen kändes som en evighet bort. Men så var dagen D äntligen här. De hade en kanon kväll och väl hemma var han helt lyrisk och uppe i varv. Jag fick referat från både matchen och om allt som hänt på arenan. En lycklig liten kille!!

Av ollesmamma - 4 februari 2013 08:32

Är man son till "fröken Vintersport" har man inget val. Man får all utrustning som krävs för att åka utför, på längden och på isen. Tur att Olle ännu gillar allt då man slipper både hot och mutor. Igår träffade vi våra gamla grannar som tyvärr flyttat ända till Lidingö. :-) Vi hade en mysig eftermiddag på Kottlasjön.

Presentation

OLLES MAMMA

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards