Alla inlägg under mars 2013

40+

Av ollesmamma - 18 mars 2013 19:49

Så, nu har jag passerat 40 och måste erkänna att jag känner mig inte ett dugg äldre än för någon månad sedan. I alla fall hade jag en fin födelsedag med nära och kära uppe i Romme. Blev ordentligt uppvaktad. Blev väckt av en 11-manna kör på hotellrummet! Mamma hade även fixat den obligatoriska "geggan". Vi hade 5 härliga skiddagar med sol från en blå himmel hela tiden. Här är några bilder, mer kommer.

Av ollesmamma - 9 mars 2013 11:09

Igår blev jag överraskad på jobbet av kollegorna. Varför? För att jag snart - väldigt snart fyller 40. Det bjöds på bubbel, chips, smörgåstårta, tårta, kaffe och en massa skratt. Det var längesedan jag skrattade så mycket. Fick även en jättefin skål fylld med godis. Tack!!!

Stefan tyckte det var toppen att jag fick med resterna hem. Nu njuter han av smörgåstårta både till frukost, lunch och middag.

Två dagar kvar....

Av ollesmamma - 6 mars 2013 21:03

I lördags kväll spelade vi bowling. Det är riktigt roligt även om skorna är extremt fula. Vem som vann första omgången? Liffe och jag. Andra? Liffe och jag!

Av ollesmamma - 6 mars 2013 13:15

Har är den fina buketten jag fick - den försvann från förra inlägget.

39+

Av ollesmamma - 5 mars 2013 08:19

Nej, jag har inte feber utan bara en lätt 40-årskris på gång. Nej, så farligt är det inte men det är bara några futtiga dagar kvar som kan jag säga att jag är 30+. Nästa vecka är jag 40!

I helgen var Stefans föräldrar på besök och firandet av min födelsedag började. Jag fick superfina presenter!!! SPA-dag med lyxbehandling på Tylöhus, nytt fönster till badrummet i Halmstad (kosmetisk förbättring) choklad, kakor och blommor!

Så, fortsätter det då här fyller jag gärna år!

Av ollesmamma - 4 mars 2013 20:16

Trots att en hel del smet/deg hamnade direkt i munnen blev det några att bjuda på.

Av ollesmamma - 3 mars 2013 13:54

I fredags eftermiddag gick vi (Olle, morfar å jag) på bio och såg RöjarRalf i 3D. Den var sevärd även om jag tycket man kan hoppa över 3D.

Av ollesmamma - 2 mars 2013 12:38

Jag träffade tyvärr aldrig min morfar men hade å andra sidan världens bästa farfar. Olle har dock världens bästa morfar. Ibland lite för bra. Han säger aldrig nej! Efter nästan 5 dagar satte vi idag en trött morfar på tåget hem. Det har inte varit många stilla minuter. Fotboll, innebandy, pingis, bygga snögubbar, kuddkrig, bio, Mc Donalds, Tekniska museet, Vasaparken å tänkt skridskoåkning som slutade i fika....... Phu.... Men roligt har de haft.

Presentation

OLLES MAMMA

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards